vrijdag 18 mei 2007

Verhaaltje van Karien


Nou, dan kom ik ook maar over de streep! Korte samenvatting: het gaat heel goed!
Zoals vele boaballen met mij, woon ook ik in Amsterdam. Alweer bijna 5 jaar heb ik net uitgerekend.
Nadat ik gezellig met Marieke S. (ook wel sikkie) in de pijp heb gewoond, woon ik nu sinds een half jaar in datzelfde huis samen met Falco. Sinds 1.5 jaar mijn verkering! Zie ook de foto. Sinds ik hem ken heb ik niet meer langer dan een uur achter elkaar stil gezeten, want we benutten alle vrije tijd om te skien, bergbeklimmen, zeilen etcetc. De tijd die ik over heb zit ik op mijn werk in het ziekenhuis in Amersfoort of Utrecht. Niet meer zo spannend als een jaar geleden, toen ik nog verhalen kon vertellen over bloed en reanimaties. Ik ben nu namelijk aan het promoveren. Niet echt iets voor mij, dus ik ben blij als ik weer gewoon mag dokteren. Wel eindelijk werken tijdens kantoor-uren, en dat bevalt heel goed! Dit was in het kort mijn huisje-boompje-beestje verhaal.
Tot snel bij een borreltje! Liefs Karien

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk Kaatje! Wat een sportiviteiten! Nice, nice...ben je d'r bij vrijdag of sta je op een berg?? XX